نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل انقباضات عضلانی در نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان

علل گرفتگی عضلانی در بیماری کلیه چیست و چگونه آن را درمان؟ انقباضات عضلانی به عنوان یکی از نشانه های بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار زندگی بیمار تا حد زیادی، به طوری که آنها تعجب که چرا آنها از آن رنج می برند و هر گونه راه هایی برای از بین بردن آن وجود دارد. در اینجا من به شما برخی از اطلاعات در مورد آن به اشتراک بگذارید.
علل گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیه چیست؟
سطح کلسیم خون پایین
وقتی کلیه ها نمی توانند به طور معمول کار، فسفر اضافی در بدن ساخت تا، در این راه، سطح کلسیم خون پایین ممکن است رخ دهد. به عنوان یک نوع الکترولیت، کلسیم است ارتباط تنگاتنگ با تحریک پذیری ماهیچه عصب.
عدم تعادل کلسیم و فسفر
در شرایط عادی، کلیه ها مسئول تولید فعال ویتامین D، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تنظیم سوخت و ساز بدن فسفر کلسیم هستند. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده است، کلسیم کمتر خواهد شد توسط روده جذب می شود. و این علت دیگر گرفتگی عضلانی است.
استفاده از دیورتیک
گاهی اوقات، استفاده از مواد مخدر مانند فوروزماید ممکن است دفع کلسیم را افزایش می دهد، در نهایت منجر به گرفتگی عضلانی.
سطوح بالای سموم اورمی
در مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه، سطوح بالایی از سموم اورمی ممکن است سیستم عصبی را تحریک و در نتیجه سندرم پاهای بی قرار.
چگونه برای درمان گرفتگی عضلانی در بیماری های کلیوی؟
میانجی ها گاهی اوقات، مواد مخدر مانند مسکن می تواند مورد استفاده قرار گیرد به بطور منظم احساس درد، اما این ممکن است به اندازه کافی نیست.
-Supplement کلسیم و هنگامی که به کمبود کلسیم یا عدم تعادل کلسیم و فسفر، مکمل غذاهای غنی از کلسیم در ارتباط می تواند ضروری است.
عملکرد کلیه -Restore برای مقابله با گرفتگی عضلانی اساسا، مهمترین گام برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. درمان مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی، و غیره می تواند انتخاب خوبی است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: